streda 30. januára 2013

Spomienky na stužkovú


 Ahojte dievčatá.

V poslednom čase som videla niekoľko stužkových. Tak som si prehliadla tú svoju a zaspomínala si. Konala sa pred 6 rokmi a bola krásna, mám na ňu tie najkrajšie spomienky zo strednej školy :)
Rozhodla som sa spraviť menší prehľad fotografií.

Mne sa nikdy nepáčili tie tortové a princeznovské šaty. Hľadala som niečo elegantné v čom by som sa cítila dobre. Tie šaty mi skvele sadli a sú vcelku nadčasové. Nehanbila by som si ich dať aj teraz na ples.
Inak u nás bola dosť záplava červených šiat :)

Nespievam :) Mala som príhovor.








Zozadu sú šaty trošku odvážnejšie.

S mojími milovanými :)

Aj vy radi spomináte na stužkovú? Ako sa vám páčila tá moja? :)

20 komentárov:

  1. Velmi pekne saty...velmi ti to pristalo a aj ja rada spominam na svoju stuzkovu. Ani sa mi nechce verit, ze je tomu 3 roky co sa konala. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Měla jsi skutečně krásné šaty, kéž by člověk viděl na plesech méně dortů a více elegantních šatů... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si myslim, ze tie torotove budu skoro vzdy..pretoze vela dievcat este aj v dospelosti chcu byt aspon na jeden den tou prinzenou :) ja som mala take len na prijimani :P to som po nich velmi tuzila..

      Odstrániť
  3. nadherne nausnice :)

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) su dost tazke..ale ani po case neocerneli takze som rada :)

      Odstrániť
  4. tie šaty ti velmi pristanu a velmi sa mi pačia..:o)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. veľmi pekné fotky, aj šaty sa mi páčia! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. čistá mamka :) bola si krásna. ja som na svojej stužkovej vyzerala biedne :D nemala som na nič čas, takže to tak vyzeralo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem..mamina sa vzdy potesi, ked nam niekto povie, ze sa podobame :) urcite si to vynahradis na svadbe :)

      Odstrániť
  7. Krááásne šaty :) aj ja veru dosť často a rada spomínam na stužkovú :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Odpovede
    1. predsa len 6 rokov je 6 rokov :D vsetko sa rychlo meni...a hlavne moda.. z roka na rok..

      Odstrániť
  9. Dievčatá veľmi vám všetkým ďakujem za pochvalu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. celkom prijemne som si zaspominala:) mas pekny blog,urcite sa este zastavim:)pozyvam ta aj ku mne:)
    http://fashionismypassion-nickey.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super si vyzerala, páči sa mi, ako sú riešené zozadu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. wou, super saty a pekny chrbat ;D u nas prevladala skor cierna...ani neviem preco :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. mne sa nikdy nepáčili tie lesklé šaty, nechápala som koľkým dievčatám sa zrejme páčia, tvoje sú naozaj krásne pripomínajú mi nočnú oblohu, inak super zladené tie zlaté pramienky :) vo vlasoch
    maminka mala krásny top, inak zaujímavé sú aj tie šaty s tou obrovskou sukňou tie červeno biele, nie sú to šaty, po ktorých by som siahla, ale sú fakt obdivuhodné

    OdpovedaťOdstrániť