nedeľa 27. januára 2013

Obľúbené zahraničné fashion bloggerky


Ahojte kočky.

Spravila som vám prehľad mojich najobľúbenejších zahraničných fashion bloggeriek. 




Kalifornské dievča Annabelle Fleur, miluje módu a má skvelý štýl. Pridáva články každý deň a veľmi som si ju obľúbila. Je jednou z najkrajších blogeriek aké poznám...
Jej blog nájdete TU.





Je možné, že ju poznáte, pretože jej blog sleduje tisícky ľudí :) Je krásna Poľka a má svoj štýl. Musím sa priznať, že sa mi vždy páči viac, keď je v elegantnejšom outfite :)
Jej blog nájdete TU.






Georgina je anglické 22 ročné dievča, ktoré povedzme, že nemá ideálne miery, ale nehanbí sa za to. Práve naopak natiahne si biele silonky a smelo sa predvádza. Niekedy mi príde ako malé dievčatko, jej štýl je taký cukríčkový a sladký.
Jej blog nájdete TU.







Anni je 23 ročné dievča z Nemecka. Musím sa priznať, že som neštudovala predtým je pôvod a doteraz som bola v tom, že je Američanka ako vyšitá :) Väčšinou pridáva články jej outfitov alebo čo nového sa objavilo v jej šatníku.









Kristina Bazan má myslím len 19 rokov a je z nej úspešná modelka, ktorá spolupracovala s luxusnými značkami. Krásne fotografie jej vytvára priateľ James.
Jej blog nájdete TU.





DulceCandy je Američanka, má 24 rokov a malého synčeka. Kedysi bola vojačka, to by som teda na ňu nikdy nepovedala. Na jej blogu okrem módy nájdete aj recenzie na kozmetiku a rôzne líčenia.
Jej blog nájdete TU.





 Poznáte tieto bloggerky? Ktoré sa vám páčia?

5 komentárov:

  1. Díky za, pro mě, nové skvělé blogy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. První dvě slečny jsou naprosto úžasné!! Takovou postavu mít, tyy jo :-D Závidím! Ostatní mě neberou... Znala jsem jen Candy, ale její styl mi není blízký, přijde mi, že se obléká jak od kolotočů. Nicméně na poslední fotce jí to moc sluší :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja som o Dulce čítala, že kopíruje a nevie sama kombinovať.. či je to úplná pravda neviem.. ja mám u nej radšej videá ako outfity.. no keby mam len kúsok z jej popularity nenahnevala by som sa :D

      Odstrániť
  3. ja zahraničné blogerky nesledujem jedine cez lookbook ale inač len česko-slovensko ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. niektore poznam, ale idem obkuknut aj ten zvysok:)

    OdpovedaťOdstrániť