streda 19. decembra 2012

Tag: No make up


Ahojte moje milé.

Tento tag ma oslovil ihneď ako som ho uvidela u Monici .

Ako vznikla táto fotografia?
Ja som vybrala síce staršiu foto z leta, ale bola som šťastná a spokojná. Podľa mňa sa to na tvári odrazí a potom si človek menej všíma neučesané vlasy a nedokonalosti pleti... Ten chutný chlapček nie je môj, boli sme na chate a ja som si ho len požičala :).

Môj vzťah k make-upu?
Začala som sa líčiť pomerne skoro okolo 14 rokov, ale to bolo ešte také neohrabané a vôbec som nevedela, čo mi pristane a ako výrobky používať pre skrášlenie. Rada som vtedy kreslila zelenou ceruzkou do vnútorného oka..a špirála bola pre mňa španielska dolina :)

Vždy sa snažím chodiť upravená, ale samozrejme, ak idem vyniesť smeti alebo podobné nelíčim sa.  Myslím si, že tu ide o môj pocit zo seba, proste sa cítim lepšie. Musím sa priznať, že mám rada aj denné líčenie trošku výraznejšie :)

Ktorý produkt je pre mňa pri líčení top?
Jednoznačne krycí make-up, pretože hlavne v poslednom čase mám vyrážky, ale aj keby som ich nemala, tak by zostal na prvom mieste.
Druhé miesto obsadila špirála.
Tretie miesto lícenka.
S týmito 3 pomocníkmi sa docieliť upraveného vzhľadu a stíhate to do 5 minút. :)


Ako najčastejšie chodíte medzi ľudí? Nahé, či oblečené do make-upu?

6 komentárov:

  1. super, som rada že si sa zapojila :) si prirodzene krasna a ta spokojnost z teba priam sála :) a tuto s fesakom ti to velmi svedci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem vám dievčatá, ste veľmi milé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jééj ty si kočka aj bez makeupu!:) mlado pôsobíš!:)

    OdpovedaťOdstrániť