nedeľa 16. decembra 2012

Ocinova 50-tka


Ahojte kočky.

Dnes sme mali doma veľkú oslavu. Všetko sme pripravovali už od včera večera. Zdobili sme vence, vyrábali tortu atď. Celá naša rodina je umelecká, takže sme ocinovi vyzdobili tortu paletou. Prvý krát sme poťahovali tortu marcipánom a celkom sa to vydarilo :) paleta ťažká na výrobu nebola. Myslím, že by ste to zvládli aj vy. Samotnú tortu piekla babka.
Mamina namaľovala ocinovi obraz :)
Bol to pekný deň, ale už som taká unavená, vôbec sa mi nechce zajtra cestovať do školy.


Obraz mamina stihla za necelý týždeň. Podľa mňa celkom vystihla podobu aj výraz :)





v pozadí môj obraz :)




Želám vám krásnu nedeľu :) Ako ste ju trávili vy?

9 komentárov:

  1. pekné fotky:) prajem všetko naj... a máš pekný rúž na perách...aký ?:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme :) Rúž je z Elfu Kiss me: Flirtatious.. mám ho veľmi rada, vydrž ma skvelú, aj keď trošku vysušuje..

      Odstrániť
  2. obraz je nádherný :)
    na fotkách ti to moc sluší

    OdpovedaťOdstrániť
  3. torta sa vam vydarila a ty si bola krasna!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. gratulácia ocinovi aj za mňa. Z

    OdpovedaťOdstrániť
  5. gratuluejm ockovi! ;)
    tortu ste krásne spravili, aj mamine sa ten obraz neuveriteľne vydaril! :o ;) krása!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujeme veľmi pekne, mamina sa potešila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. torta krásna:)

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓
    nati

    OdpovedaťOdstrániť