piatok 7. decembra 2012

Ikea wishlist


Ahojte moje milé.

Už viac krát som spomínala, že si prerábam izbu. Niečo si rekonštruujem sama, ale keďže sa všetko pretrieť nedá :), mám dosť veľký wishlist. Z nábytku najviac túžim po posteli a komode, z doplnkov si želám najviac písmenkovú posteľnú bielizeň a behúň. 
Dúfam, že do budúcich Vianoc budem mať aspoň tie 4 vecičky :) 

Celú izbu chcem ladiť do 3 farieb. V nábytku chcem dominatnú bielu, stoličku som už pretrela na staroružovo a steny by mali byť svetlo-zelené. Tak uvidím koľko budem mať času cez prázdniny a či stihnem aspoň natrieť steny..:)

Táto rubrika sa mi celkom páči, čo poviete..chcete raz za čas článok podobného typu?



Po čom túžite na Vianoce vy?

8 komentárov:

  1. máme podobný vkus - krásné věci :)
    já toužím jen po poukázce na kosmetiku :)) vyčištění pleti už fakt potřebuju :D
    snad jsi byla hodná a všechno dostaneš :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já byla v Ikee nedávno a nejradši bych ta vykoupila půlku doplňků... opravdu ráj na zemi:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne veci si si vybrala, ja ikeu milujem, prechádzala by som sa tam celé hodiny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mě se hrozně moc líbí jednoduchý bílý nábytek v kombinaci s růžovou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ach, ty máš nejlepší vkus. Dokážeš všechno vždycky tak poladit, že bych se okamžitě rozběhla směrem Ikea. Máš krásná přání...podobná jako já ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť