štvrtok 13. decembra 2012

Giveaway o Firmoo okuliare???


Ahojte kočky.

Mám na vás jednu otázočku... dostala som ponuku spolupracovať s Firmoo. Je to internetová predajňa s dioptrickými a slnečnými okuliarmi. Onedlho ukážem aj svoje okuliare, ktoré som si vybrala. Má širokú ponuku hlavne dioptrických okuliarov.

Jedná sa o to, že môžem urobiť na blogu giveaway s 20 dolárovými poukážkami na okuliare podľa vášho výberu. Ide o to, že tam okuliare stoja okolo 40 dolárov a viac. Myslím si, že aj dopravu by ste si museli platiť a neviem koľko stojí. Poukážky je potom nutné využiť do nejakého dátumu, ktorý by mi neskôr upresnili. Chcem byť voči vám fér a nechcem len získavať nových čitateľov vďaka naoko krásnej GW. 

Chcem sa spýtať, či máte záujem o takúto giveaway?
Ak vás bude v komentároch chcieť GW viac ako 15, tak ju spravím.

Ďakujem. :*









7 komentárov:

  1. ale stale to vyjde lacno ked si vezmes ze u nas okuliare stoja cca 1OO eur a viac a tam ked vies dioptrie aj vsetko tak ti poslu...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pro by tato giveaway zajímavá nebyla... Brýle sice nosím, ale přes internet bych si je neobjednala.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja by som takúto GA brala myslím že veľa deciek by ju ešte bralo hoci nenapíše ale urob! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to poštvoné si musíme platiť a to je niečo cez 27 dolárov.
    ja osobne takú ga nepotrebujem

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem dievčatá, že ste sa vyjadrili.. ja som si aj myslela, že to poštovné bude vyššie, keďže idú z Ameriky... už mám niekoľko typov na novú GW len musia docestovať. Z ebay som vám objednala výrobky, ale stratili sa, pretože mi 3 neprišli :( akurát, keď som to chcela darovať vám..ach, inak to bolo prvý krát, keď mi z ebay nedošli veci..

    OdpovedaťOdstrániť