štvrtok 29. novembra 2012

Video: Dymové líčenie (part 1)


Ahojte moje milé:)
Už som vám spomínala o súťaži s L´oréalom, mali sme natočiť video k danému líčeniu a napísať článok. Príspevok ste už videli a teraz pridávam video. Musím povedať, že to bolo veľmi náročné, pretože nie som až tak urozprávaná a toto bolo moje prvé video. Na začiatku som bola neskutočne nervózna a ledva som vás pozdravila :) Potom sa to našťastie zlepšilo. Video bolo veľmi dlhé a nedalo sa vložiť celé, tak som ho musela rozdeliť na dve 10 minútové. Dokonca sa mi nedalo vložiť ani naraz do jedného príspevku :( 
Som si vedomá, že má viacero chýb, ale som naozaj rada, že som to zvládla a aj rozprávala a niekedy som bola aj normálna :D.. 



Budem veľmi rada, keď mi napíšete, že či sa vám video páčilo. Som naozaj zvedavá na vaše názory a či sa mi líčenie podarilo. Ďakujem :)

4 komentáre: