pondelok 19. novembra 2012

Hygiena s Biodermou


Ahojte dievčatá.

Dnes sa povenujem rannej a večernej hygiene. Musím sa priznať, že som si na ňu veľmi nepotrpela a umývala som sa len mydlom. Možno aj preto sa to odrazilo na mojej pleti. Mňa strašne štípalo odličovanie krémom alebo odličovadlom a to som mohla mať aj určený na citlivé oči. Proste to nemám rada :)
Všetko sa zmenilo, keď som začala používať výrobky od Biodermy. Oba produkty nájdete aj s cenou na stránke Biodermy.


Bioderma Sébium Moussant

Je to gél, ktorý je vhodný na každodenné používanie. Mne veľmi vyhovuje, pretože sa s ním môžem umývať ako s mydlom. Dokonca aj, keď mám nalíčené oči, vôbec neštípe. Mal by regulovať tvorbu mazu, čo sa u mňa prejavuje vysúšaním pokožky. Na druhej strane však nemám po ňom napnutú pleť ako po mydle. Pozitívum je, že neobsahuje mydlo.
Hodnotenie: 9 z 10


Bioderma Sébium H2O

Tento výrobok používam na doodličovanie, po použití gélu. Na vate badám, že aj pri dôkladnom umytí napr. na krku mi zostanú pozostatky make-upu alebo na očiach zvyšky maskary. Ráno ho používam znovu. Niektoré dievčatá sa odličujú len s touto vodou. Vôbec neštípe, ale keďže je z rady Sébium, tak má sklon viac vysušovať.
Hodnotenie: 8 z 10

Vlastníte tie dva výrobky? Ako a s čím sa odličujete vy?

4 komentáre: