piatok 5. októbra 2012

Prechádzka časom: 2035


Ahojte dievčence.
Dostaváme sa k môjmu poslednému líčeniu z tejto série. Vybrala som si budúcnosť a snažila som sa o niečo, čo je v tejto dobe nenositeľné v bežný deň. Určité trendy sa prejavujú už aj teraz a tým myslím farebné obočie a neonové farby. Taktiež som zvolila nejaký prvok, ktorý bol dominantný v minulých rokoch, pretože móda sa stále vracia späť len vždy v inom obale. Z 60. rokov sú to výrazné linky a z 80. rokov sú to orámované pery. Snažila som sa o niečo, čo by si teraz človek na seba len tak nedal.
Posledná fotografia je bez retuše a úpravy, aby ste mali predstavu ako makeup vyzeral v reáli.
Dúfam, že sa takto ženy v roku 2035, nebudú maľovať :D





Som veľmi zvedavá na vaše reakcie, či už pozitívne alebo negatívne. Teším sa ne :*


3 komentáre:

  1. :D hahaa.. nie je to zlé, len ma to pobavilo. ja by som to asi poňala v bielo-striebornom. predstavujem si ľudí v budúcnosti totiž veľmi sterilných..aj keď, 2035 nie je až tak ďaleko :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je fajn, že som ťa pobavila.. dobrý nápad s tou bielou a striebornou :)

      Odstrániť
  2. ja sy myslím že to je tak až na 2100 :D

    OdpovedaťOdstrániť