štvrtok 4. októbra 2012

Prechádzka časom : 1986


Ahojte kočky.
Pridávam ďalšie obdobie. Robila som si malý prieskum, aj keď som vedela, čo asi bolo v móde. Mojím najlepším radcom je mamina. Keďže ona v tých rokoch mala toľko rokov ako ja teraz.. 
Veľa z toho si ešte aj ja pamätám alebo z fotografii. Móda to bola teda brutálna. Líčenia, ktoré som našla na internete pripomínali modré machule, výrazné líca (oranžové alebo ružové), červené alebo ružové pery orámované kontúrovaciou ceruzkou (to sa uchytilo trošku neskôr), obrovské hrivy, copy nabok.... 
Náhrdelník si robila mamina sama je vyrobený z moduritu a našťastie ho nevyhodila, takže som ho mohla využiť. Myslím, že by sa nič nestalo keby si ho dám aj v teraz.




Ako sa vám páči líčenie? Tie,ktoré ste ďalší makeup ešte nevideli, môžete hádať, aké obdobie vás čaká zajtra?


13 komentárov:

  1. tak to líčení je otřesné, o tom žádná. hlavně ty orámované rtíky... no nic. ale tobě to na těch fotkách moc sluší. (líbí se mi to hlavně od nosu nahoru, ta pusa je strašná.)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie pery také mali byť. Ja som sa nesnažila, aby to vystihovalo túto dobu, ale tú minulú. Mne sa samozrejme orámovanie pier tiež nepáči a zámerne som ich ešte viac zvýraznila, aby to bolo hneď jasné, že to nie je líčenie terajška. Ale ďakujem za názor..aspoň sa potvrdilo, že 80. roky veľmi neprispievali na kráse žien :), keď chodili zmachlené :D

      Odstrániť
    2. však jasně, já to tak i myslela, že osmdesátkové líčení bylo otřesné... a tobě se to fakt povedlo trefit dokonale. jen jsem to asi blbě napsala.

      Odstrániť
  2. mmm bohovské.. tie pery sú veľmi zaujímavé ;) len tak Ďalej.. :) ale na bežný deň NE!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) To by som sa hanbila tak vyniest aj smeti :D to uz radsej bez makeupu :D

      Odstrániť
  3. to je sranda :) moja krstná si v tých časoch šila oblečenie sama, aj pre svoju sestru- moju maminu. ale náhrdelníky z moduritu si veru nevyrábali :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, bola to doba kedy si zeny museli vypomahat ako vedeli. Moja mamina mala stastie, ze babka bola krajcirka :)

      Odstrániť
  4. velmi vydarene :) tiez by som to teraz nenosila, ale podla mna si tu dobu krasne vystihla, ma to svoje caro :)

    MishellaWay

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nevím, odkud čerpáš, ale tohle se roku 1986 nenosilo. Líčení bylo výrazné, ale nemělo stené barvy, jaké používáš. Máš dobře vychytané, kde oko zesvětlit a kde ztmavit, ale barvy rozohodně nebyly neonové. Taky se vůbec nepoužívala tekutá linka, naopak bylo módní kouřové líčení. rtěnka byla vždydo odstínu hnědé a rozhodně neměla tmavý okraj a byla matná. nevím, z jakých fotografií vycházíš, ale já mám doma několik Móda, Žena a móda a Burda z roku 1986 a neodpovídá to vážně skoro vůbec...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to tak ani nevnímam, že by to mal presný odraz tej módy. Tieto líčenia boli robené na súťaž a ja som sa musela prispôsobovať aj tomu. Chcela som spojenie minulej doby s touto..už som to aj niekde v tých článkoch písala, ale nie v tomto. Úplne s tebou súhlasim, že v tej dobe sa to nosilo inak. Ja som líčenie nerobila podľa žiadnej predlohy, pretože som si to chcela spraviť po svojom.

      Odstrániť
    2. Tak to jo, jestliže šlo o propojen dneška a minula, tak tos zvládla na jedničku! :-) Z toho článku vyznělo, že se snažíš o dobové líčení a jako znalec starých mód jsem hned zareagovala. Takže se omlouvám a připisuji plus! :-)

      Odstrániť
    3. Prečítala som si článok k 1986 a naozaj som to tam nespomenula. Takže si sa ohradila právom :) Potom som si prešla príspevok 1963 a tam som to spomínala. Už som z toho zblbnutá, obávala som sa, že som sa o tom vôbec nezmienila a je to celkom dôležité..
      Ak sa budem pokúšať o dobové líčenie z 80. a 90. rokov určite sa budem držať tvojich rád. Je vidieť, že sa vyznáš :)

      Odstrániť
  6. Tak toto líčenie je jednoducho super !

    OdpovedaťOdstrániť