štvrtok 25. októbra 2012

Moje obľúbené slovenské blogy

Keďže som vás v poslednom čase znovu trošku zanedbala kvôli škole, rozhodla som sa, že sa s vami podelím o svoje obľúbené blogy..V tomto článku som sa zamerala na slovenské:


Miss beauty addict
http://www.missbeautyaddict.com/
Prvé, čo ma napadne sú premeny.. Toto dievča sa vie zmeniť na upírku, zimnú kráľovnú, zombie alebo iné rozprávkové bytosti. Terezka to naozaj vie s farbičkami, či už s lakmi na nechty alebo tieňmi..




Make up with katze
http://www.makeupwithkatze.com/2012/10/lotd-bold-is-beautiful.html
Prvé, čo ma napadne je veľmi milé dievča, ktoré si zamilujete.. Lucka je ukecaná hlavne v piatok a pondelok :) kedy prispieva so svojimi osobnými alebo svetovými novinkami..inak prináša dobré recenzie a pekné líčenia..



Čajová
http://www.cajova.com/
Je nádherná a zaujímavá..prvé, čo vás upúta sú dlhokánske hnedé vlasy a modré oči.. jej outfity sú netradičné, ale mne sa veľmi páčia..Jediné, čo ma mrzí je, že príspevky pridáva veľmi zriedkavo..




My new beauty book
http://mynewbeautybook.blogspot.sk/
Kesa robí krásne líčenia a je veľmi milé dievča.. Ono zaleží aj ako vám je dotyčná slečna sympatická. Ja osobne by som nemohla sledovať blog, ktorý vedie dievča, ktoré mi v niečom nesedí...
Reve de vivre
Andreu som našla len včera, ale blog som si zamilovala. Je veľmi milá a vytvára krásne doplnky, pretvára staré na nové, hačkuje a iné. Teraz u nej prebieha GW takže, ak sa vám zapáčil blog tak ako mne, pripojte sa :)

Na záver musím dodať, že je ešte veľa iných slovenských blogov, na ktoré pravidelne klikám, ale všetky som sem dať nemohla. 

Ak by sa vám tento príspevok páčil, môžem ešte prispieť so zahraničnými a českými blogerkami. Poznáte tie blogerky alebo nie?

5 komentárov:

  1. Dorotka, ďakujem za návštevu môjho blogu. Som rada, že aj osôbkam tak mladým sa páči. Držím Ti palce v tvojom prerábaní si izby a budem rada, keď tu budeš svoje počiny zverejňovať, nech sa môžem pokochať. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dorotka ostala som prekvapená ked som v mojich odberoch uvidela svoju fotku... ja že čo mi zas blbne internet a pritom taky pekny clanocek ktoreho som sucastou rovnako ako mnohe z mojich naj blogeriek slovenskych...dakujem ti :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem ti veľmi pekne! Strašne si ma potešila :) S tými sympatiami som na tom podobne, tiež nemôžem sledovať niekoho, kto mi nesedí... často to zistím až po chvíli a potom ruším sledovanie :D

    OdpovedaťOdstrániť