streda, 31. októbra 2012

Dermacol Rapid grow lash mascara


Ahojte kočky.

Výrobok, na ktorý som si dnes posvietila je špirála Rapid grow. Nájdete ju na českom aj slovenskom eshope. Stojí 9,60 eur a 250 Kč. 

Ako prvé vám napíšem, čo od dobrej riasenky očakávam: predĺženie rias, zahustenie, neopadávanie a neotláčenie. Taktiež by mala zniesť aj pár sĺz. Nie, že by som často plakala, ale stane sa :) Musím povedať, že všetky moje základné požiadavky splnila. Riasy som mala po aplikácii prirodzené, hustejšie a dlhšie. 


Ja mám riasy také normálne, ani veľmi dlhé a normálne husté. Ja zatiaľ nevidím rozdiel v raste, ale musím povedať, že mi hneď sadla. Som zvyknutá na veľmi veľké kefky, táto má normálnu veľkosť. Takže by mala sadnúť každej, pretože nie každý má rád velikánske kefy :) Pred prvou aplikáciou som sa bála, či riasy zväčší, ale nebolo treba..
Riasenka neopadáva, ale nevýhodou je, že trošku zlepuje riasy.

Hodnotenie: 8 z 10





Vlastníte túto špirálu? Ak nie, páči sa vám na očiach?

10 komentárov:

  1. to je tvá barva očí??:O naprosto krásná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno je moja, ale záleží od svetla a fotografia tiež skresľuje..naživo nie sú tak výrazno zelené :)

      Odstrániť
  2. nevyzerá zle
    úžas oči .O nie jak moje hnedé xP

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem.. podľa mňa sú hnedé oči krásne a ak sa mám priznať tak mne sa vždy páčia muži s hnedými očami...:) nie žeby som ich podľa toho vyberala, ale už to tak je :P

      Odstrániť
  3. Hrozně krásně ti ty řasy zvýraznila! Asi si ji v nejbližší době pořídím, protože já a moje malilinkaté řasy potřebujeme nutně pomoct. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super dávka čiernej.. a závidím ti spodné riasy :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj :-) ráda bych tě pozvala na čumendu na můj nový blog http://buldogstyle.blogspot.cz/, už jsem blog měla, ale potřebovala jsem trochu změnu a ráda jsem tě sledovala, tak doufám, že se i tobě bude můj blog líbit :-)

    jinak moc hezký článek, já sama nikdy nic od Dermacolu neměla a tahle řasenka vypadá výborně :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. U nás v Česku (řekla bych že i u vás) se prodává v balení ještě s nočním sérem pro růst řas (night grow lash serum) jen za 180 Kč. (za obě)
    Zítra jdu pro ni. :) :) :)

    OdpovedaťOdstrániť