pondelok 29. októbra 2012

Bioderma Matriciane vzorky


Ahojte dievčatá.
Pred asi dvoma týždňami som sa zaregistrovala na tejto stránke http://www.matriciane.sk/ a prišli mi vzorky z Biodermy, nič som neplatila. Novinka Matriciane je určená pre ženy nad 25 rokov a vyššie...každý krém je určený pre určité obdobie pleti ženy.. všetko nájdete na stránke.
Vzorky mi prišli v priesvitnom obale, ktorý určite nejako využijem. Krémové vzorky som prenechala mamine a ja som použila vodu. Musím povedať, že mi veľmi vyhovuje. Používala som ju na dočistenie tváre..takže na umytú tvár, ráno aj večer. Vzorku využívam už 3 dni a ešte stále ju mám.  
Okrem vzoriek som dostala aj kartu zákazníka, ktorú môžete využiť tak, že si počas jedného roka kúpite 6 výrobkov Bioderma a dostanete 1 produkt podľa vlastného výberu zdarma. Nesmiem zabudnúť, že produkty musia byť drahšie ako 10 eúr. 
Myslím, že Bioderma touto novinkou trafila do čierneho. Môže to byť dobrý typ na vianočný darček pre staršiu sestru alebo maminu.




 

Objednali ste si aj vy vzorky alebo nie?

6 komentárov:

  1. Objednala som ich pre mamku, tá si ich zobrala, poobzerala z každej strany a vložila do skrinky. Že keď jej skončí to, čo používa teraz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja som skušala objednať ale neviem čo mam za problem,ale nejde mi do dotaznika dať @ tak mam smolu :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. urcite nemas smolu,aj ja som mala s tym problem..ale mne tam naskocila nejaka stranka k tomu zvinacu tak to som zmazala a pridala svoj mail..alebo ked ti to aj tak nepojde na FB im napis, ze ti to nejde..mozno ti tam pomozu...

      Odstrániť
  3. Ahojte, ja mám kartu už plnú, kúpila som si 6 výrobkov a poslala som slávnostne aj s bločikmi na ich adresu. Po týždni mi to prišlo späť, že adresa neznáma!!! Dobre som sa dala zase nachytať. Som sklamaná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma naozaj mrzí :( skús im napísať na FB, mali by ti odpísať. http://www.facebook.com/BIODERMA?fref=ts

      Odstrániť