piatok 28. septembra 2012

Catrice eyebrow set

Ahojte dievčatá.
Dnes som sa dostala do DM, išla som si pre kajálovú ceruzku a odniesla som si tiene na obočie :) (ešte veľa iných vecí, ale o tom až na budúce:)



Catrice eyebrow set
Po tieňoch na obočie túžim už dlhšiu dobu. Videla som ich len v Elfe, ale chcela som len tiene a neoplatilo by sa mi ich objednávať a platiť poštovné.
Keď som dnes bola v DM, našla som aj od Essence tiene na obočie, ale tie som nezobrala kvôli tomu, že mali len 2 g a stáli okolo 3 eur. Catrice tiene majú 4 g a stáli 4,30. Ja som si na nich uplatnila aj 25 percentnú zľavu, takže sa mi oplatilo ešte viac. Inak ak ste to náhodou nepostrehli až do nedele je 25 percentná zľava na všetku dekoratívnu kozmetiku.

Obal vyzerá luxusne a prakticky, je to malá čierna krabička. Keď ju otvoríte má malé zrkadielko a nachádzajú sa tam 2 tiene. Jeden je svetlý a druhý tmavý. Najskôr som si myslela, že budem využívať len ten tmavý, ale opak bol pravdou :) Viac využívam svetlejší, tmavším dotieňovávam. Nakoniec využívam oba

 Na spodnej strane je zabudovaná malá zásuvočka, keď ju otvoríte nájdete tam mini pinzetku a štetček. Pinzeta sa trošku ťažko stláča, ale možno časom sa rozchodí. Skôr by som ju používala na cestách alebo podobne. Inak sa s ňou dá trhať obočie, takže je použiteľná. Štetec je skvelý má úzky, lomený hrot. Je však maličký a zle sa drží.

Celkovo tiene vyzerajú veľmi prirodzene a dobre sa s nimi pracuje. Pre porovnanie mám nakreslené obočie aj ceruzkou. Na fotografií to možno nie je tak vidno, ale na živo je vidieť ceruzku, ktorá sa nepekne zľukuje a neurobí prirodzené zakončenie obočia. Síce ceruzka od Miss Sporty je fajn a kreslím s ňou aj pod okom, ale na obočí nevyzerá tak prirodzene ako Catrice tiene.
Hodnotenie: 9 z 10






Ceruzka na obočie Miss Sporty 

Catrice eyebrow set

Používate tiene alebo ceruzku na obočie? Ak tiene tak akú značku? Máte od Catrice tento set, ste spokojné?

6 komentárov:

  1. Vypadá to dobře :) obočí máš moc hezky upravené! Já nic na obočí nepoužívám,mám ho zrzavé

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš pekne obočie :) Asi si toto tiež kupim, no mojou stalicou su tiene od Oriflame, som fakt spokojna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem za pochvalu, ja mám už od malička obočie dosť výrazné. Takto si ho len dotvarujem..koľko stoja v Oriflame? Škoda, že nepoznám žiadnu Orif.lady :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento set som si tiež kúpila len tento týždeň, takže testujem ho len krátko, no mne farby vyhovujú obidve, keďže ja svoje obočie mám svetlejšie a dosť riedke a k farbe vlasov mi idú oba odtiene. Doteraz som používala na dokreslenie aj ceruzu a zafixovala matným stredne hnedým tieňom na oči. Tento set mi vyhovoval nielen farebne, ale celkovo aj obal predáva produkt, takže vyhral jednoznačne nad Essence.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiez mam tento set :) tmava farba je na mna prilis a svetlu zase na oboci nevidno.. preto pouzivam tmavu len na spodnu liniu obocia a svetlou farbou s trosiiickou tmavej ho dokreslim.. a som s tym velmi spokojna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vážne dobre vymysleli ten set.. určite porozmýšlam niekedy nad kúpou- keˇbudem potrebovať zvýrazniť obočie :)

    OdpovedaťOdstrániť