streda 29. augusta 2012

Nekupujte


Ahoj dievčence.
Chcem sa s vami podeliť o výrobky, ktoré mi nesadli.

Essence Vampire´s love
Tomuto výrobku som sa už raz venovala úplne na začiatku môjho blogovania. Vtedy som nepoužívala dobrú špirálu a tento prášok mi riasy predlžoval. Pár krát som ho použila, ale už niekoľko mesiacov som sa ho nedotkla. Bola to novinka a ja som sa nechala nalákať. Je to veľmi zdĺhavé a človek na to nemá čas. Okrem toho, keď máte dobrú predlžujúcu špirálu urobí to podobný efekt a za rýchlejší čas.


Catrice Lash plus
Špirálu som kúpila vo výpredaji a páčila sa mi kefka. Pokúšala som sa ju naniesť len raz, ale neúspešne. Je to najhoršia špirála, ktorú som mala. Neviem, či som ju náhodou kúpila už vysušenú, ale vôbec sa nedalo nič naniesť na mihalnice.



Elf Podkladový make up
Tento výrobok mi nevyhovuje kvôli tomu, že je určený pod make up, ale keby sa ho pokúsite pod neho dať tak sa začne akoby rozmazávať. Skôr je určený na zjednotenie pleti, má ultra ľahké zloženie a takmer vôbec nekryje. Je bez vône, ale určite by si našiel uplatnenie, pre ženu, ktorá ma krásnu pleť alebo nemá jednoducho rada krycie make up, napr v lete je dobrý.


Elf rozjasňovač
Tento rozjasňovač som dostala ako výhru v GW a ešte jeden taký vysúvací, ale ten som okamžite zahodila kvôli príšernému zápachu. Neviem, či tak zapáchal aj na začiatku, ale na tvári by som to nezniesla. Tento rozjasňovač je s vôňou na tom lepšie, ale nie o veľa. Taktiež mi vadí tá vôňa, ale pekne rozjasňuje. Mne však nevyhovujú takéto tekuté rozjasňovače, pretože mi mažú make up.

Máte niektoré z týchto výrobkov doma? Ste s nimi spokojné?

13 komentárov:

  1. Já mám ten poslední rozjasňovač od Elfu... v jiném odstínu teda. A musím říct, že jsem ho taky použila snad jenom jednou po nákupu. Teď už jsem na něj měsíce nesáhla..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. U nás v ČR se ten podkladový make up prodává jako "Lehký hydratační make-up", zvláštní :/ Já ho mám doma ale niajk mi nesednul, nekryje, po pár hodinách se z obličeje a navíc mi ucpává póry! Za mě teda ne :(
    Jinak super článek! Mám ráda tyhle typy článků, aspoň vím po čem nemám v drogérce sáhnout :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dorotka, ja som tu riasenku Lash Plus mala a na moje odporucanie si ju kupilo aj dost mojich kamosiek, a vsetky boli nadsene. Tak si asi "schytala" stary kus :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taketo typi člankov mam velmi rada, lebo mi to pomože čo si kupiť a čo radšej obisť, aj ked niekedy niekomu niečo nevyhovuje a druhemu zas ano, ale aj tak su podla mna užitočne, tak budem velmi rada aj za dalšie članky :) A inak ten prašok na mihalnice som si chcela kupiť, ale maš pravdu špirala ti ich predlži za chvilinku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super článek, takové mám taky moc ráda :) Naštěstí jsem se s ničím z těchto výrobků nesetkala a dám si na ně i do budoucna pozor :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Od ELFu nic nemám, díky za tipy :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. S elf podkladovy makeup a rozjasnovac - mam rovnaku skusenost. Pouzila som ich zo 3x, aspon neboli drahe.

    geminka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. super, vím na co si dát větší pozor :-) naštěstí nic z těchto výrobků nemám, ale kdybych na ně narazila :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mne tá catrice špirála vyhovuje až až...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak teraz je jasne, ze som kupila uz vysusenu..skoda..

      Odstrániť
  10. ahoj :)
    ak by si mala zaujem odkupila by som za rozumnu cenu (aby to aj s postovnym vyslo lacnejsie ako v predajni) ten puder na riasy
    ked tak napis na blog :)
    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Ela :)
      Napis mi prosim na mail. Tam sa dohodneme. dora.mrkvova@gmail.com

      Odstrániť