streda 22. augusta 2012

Nail Polish

Ahojte difčence.
Konečne som sa odhodlala k lakovaciemu príspevku. Nechty sa mi teraz v lete veľmi zničili, stále ich mám nalakované tak mi ožltli a lámu sa. Som sa trošku posťažovala, ale späť k lakom :).


Essence Hello Holo
Veľmi so po ňom túžila, ale nebolo ho možné zohnať v žiadnom meste. Nakoniec mi ho kamarátka kúpila v BA a dostala som ho ako darček. Krásne sa trbliece na slniečku alebo v umelom svetle. Klasický holograf to nie je, ale predsa len nestojí 6 eur, ale okolo 2. Je to priesvitný nadlak, ktorý obsahuje mnohofarebné trblietky. Vydrží veľmi dlho na nechtoch, ale aj dosť ťažko sa odlakováva. Vyzerá, že je veľký, ale je to len trik, má 8 ml, to mi však stačí.
Hodnotenie: 10 z 10


Najradšej Hello Holo lakujem na tento biely lak.




PARIS Memories 22
Kúpila som ho v Mlynoch v Nitre a bol vcelku lacný asi 1 euro. Má prekrásnu farbu, ktorá je zaujímavá tým, ze sa mení podľa toho, čo máte oblečené. Keď mám na sebe ružovú tak je skôr doružova sfarbený, ale ak máte fialovú tak sa hodí aj k nej. Je skôr nenápadný. V jednej vrstve robí pruhy a farba je nepekná, ale v druhej sa to dorovná a dostane tú pravú farbu. Má, ale jednu veľkú chybu po 1 až 2 dňoch sa olúpe.
Hodnotenie: 6 z 10

Jedna vrstva

Dve vrstvy


No name nail polish 58
Biely krycí lak som hľadala dlho. Tento som si uchmatla za 50 centov a približne má 16 ml. Patrí medzi moje naj objemnejšie laky. Krytie má už v prvej vrstve, ale ak chcete mať dokonalé prekrytie tak aj 2. Ja mám nalakované len v jednej na fotografiách nižšie. Škoda, že ho asi nezoženiete, jedine, že by ten váš Číňan mal rovnakého dodávateľa ako u nás :).
Hodnotenie: 10 z 10




Essence French glam
Tento lak je môj najobľúbenejší. Je to klasika, obsahuje zelené drobučké trblietky.  Má 8 ml, kľudne by som aj viac zniesla, ale nie je to ani najmenej. Krytie má krásne v 2 vrstve, vydrž má takú normálnu tie 2 dni až 3. Podľa toho ako nechty namáhate.
Hodnotenie: 10 z 10

Jedna vrstva

Dve vrstvy

Vlastníte jeden z týchto lakov, máte na ne rovnaký názor ako ja? Ak nemáte kúpili by ste nejaký?

4 komentáre:

  1. pekné laky Hello Holo chcem strašne aj ja ;-)) bohužiaľ žiaden nevlastním

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa strašne pači ten biely lak, už veelmi dlho hladam biely kryci lak, ktory nepresvita :) A lak PARIS Memories mám, myslim že aj tento isty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten biely a ten trblietavý su super!

    OdpovedaťOdstrániť