streda 8. augusta 2012

Baldachýn nad posteľou


Ahojte dievčatá.
Rada si svoju izbu zdobím a vyrábam do nej rôzne doplnky. Potom vám môžem aj pofotiť, ak by vás to zaujímalo. Už dlhšie som zvažovala nainštalovať si nad posteľ baldachýn. Vždy sa mi to páčilo už ako malej, pripadala by som si ako princezná. Už som mala aj látku, stačilo zohnať kruh a závesný systém. Nakoniec moje plány nevyšli a rozhodla som sa, že to nechám tak, pretože bývam v podkrovnej izbe a tam by sa mi to ani nezmestilo, pretože pri posteli mám hneď šikmú stenu.









Vybrali by ste si z týchto baldachýnov? Alebo sa vám táto dekorácia vôbec nepáči?
Ďakujem za komentáre :)

5 komentárov:

  1. Jéé já jsem si mysela, že ten první obrázek je tvůj pokoj a těžce záviděla.. o baldachýnu sním ! :) krása .))

    Michell

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja nemam tak dokonale zladenu izbu :) v mojej prevlada oranzova..ale tu farebnu kombinacia, ktora je na prvom obrazku mam strasne rada :)

      Odstrániť
  2. Mne sa to strašne páči, a určite si to niekedy spravím :) tiež je to také princeznovské si myslím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten prvni urcite vede :)

    http://missfreezingcold.blogspot.cz/ (party&love&drama)

    OdpovedaťOdstrániť