sobota 28. júla 2012

Inšpirácia č. 1. večerné šaty


Ahojte dievčatá.
Ospravedlňujem sa za tak málo príspevkov, ale nemám prístup k foťáku a recenzie nechce fotiť mobilom. Už som sa aj o to pokúšala, ale nakoniec sa mi ani nedali z mobilu prehodiť do pc. Tak vám prinášam aspoň fotografie krásnych večerných šiat a myslím, že aj svadobné sú tam. Kolekcie sú straršie 1 až 2 ročné. Myslím si, že pri týchto modeloch to vôbec nevadí pretože sú nadčasové. Farebnosť sa pohybuje od bielych až po úžasné podtóny telovej a šedej. Najviac pridaných fotografií je od Givenchy, na každej fotke je aj meno návrhára alebo značky.













Páčia sa vám vybraté modely? Sú pre vás extravagantné alebo by ste si ich obliekli na nejakú vhodnú udalosť? 
Ďakujem, že môj blog sledujete :)

2 komentáre:

  1. Zaujimavé šaty :) Ale neobliekla by som si ich :) pre mna až strašne extravagantné ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherné :) strašně se mi líbí ty bílé na 2.fotce :)




    PS: Zvu tě na giveaway o poukaz na 300,-kč na muslimanie.cz :)
    http://storyofmylife-veronica.blogspot.cz/2012/07/giveaway-musli.html

    OdpovedaťOdstrániť