streda 4. júla 2012

Dezodoranty


V týchto teplách je nemysliteľné výjsť von bez spreja. Vybrala som pre vás 2, ktoré porovnám.


Balea Pitaya
Už niekoľko rokov používam Rexonu, ale vždy nejaký iný druh. Keďže som sa v poslednom čase zbláznila do Balei a ich cien :), rozhodla som sa vyskúšať aj dezodorant. Krásne vonia, taká sladko-svieža vôňa, ale dosť rýchlo vypŕchne. Určite nevydrží 48 hodín, ale tá výdrž zodpovedá cene. Nečakala som nejaké zázraky, takže treba si streknúť aspoň 2 x za deň, aby ste sa cítili ok. Cena: 1, 75.
Hodnotenie: 8 z 10

Rexona Sexy
Kupujem si ju už minimálne rok, zaujímavé je, že ma na ňu upozornil môj mladší brat. Chodí ku kamarátovi a jeho sestra ju používala. Mi hovorieval ako strašne smrdím, keď som používala vtedy inú Rex. Vydrž je takmer celý deň, vôňa taktiež vydrží dlhšie ako u Balei. Tá vôňa je vážne sexi :) Cena: 2, 80
Hodnotenie: 10 z 10

Používate jednu z nich, ako ste spokojné? Napíšte prosím aj, keď používate iný dezodorant. Ja sa rada dozviem niečo nové. Ďakujem :)

8 komentárov:

  1. ja používam gelový lady speed stick a cítim sa celý deň skvele :3 tak sviežo vonia a drží :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já bych dala prednost vuni balea ..reconu nepouzivam..nevim proc? :-D ..jinak douzivam kulickové deodoranty! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tu baleu rozhodně zkusím, už minule jsem na ně koukala, protože všechny balea věci mi neuvěřitelně voní :))

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Používám pořád nějaké od Baley ten stejný jsem měla taky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já používám buď Garnier nebo Rexonu a nemůžu si stěžovat. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mam moc ráda věci od Balei :) A jinak používám deo od Garnier a Nivei :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mala som od balei tiež deodorant ale keď sa minul kúpila som si ďalší sesitive a výdrž má podľa mňa dobrú. Mne stačí strieknuť ráno a potom tak pod večer :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. táto edícia rexony je skvelá! mám ju vyše roka a obmieňam ružovú s fialovou :)

    OdpovedaťOdstrániť