sobota 23. júna 2012

Pávie líčenie

Ahojte dievčatá.
Nejdem podľa challenge rozvrhu, tak ako som predpokladala. Páv má nádherné perá a mňa fascinujú už dlhú dobu. Ich farebnosť je dokonalá.
Dnes som mala chuť na náročnejší make up. Naozaj to trvalo dosť dlho. Už aj mne sa to zdalo veľa. Musela som byť trpezlivá, aby som to dokončila, pretože asi v polovici to nevyzeralo ako páv, ale ako monokel (pekne farebný) :).
Najťažšie pre mňa bolo urobiť okraje. Chcela som aby to vyzeralo zľahka namaľované, nie ako vymaľovánka. Okraje tvoria pierka, ktoré som nakreslila, obyčajnou čiernou linkou. Aby okraje neboli príliš ohraničené primaľovala som tam aj zlatú, tá to celé oživila.









Som zvedavá na vaše názory. Či sa vám to páči alebo nie? Išli by ste za páva na karneval?






14 komentárov:

  1. Jasne, ze sa mi to paci, veli zaujimave :) Ak by si ma takto nalicila, tak veru by som za toho pava isla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To vypadá nádherně :)


    GIVEAWAY - BOURJOIS !!
    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásna si naša dorotka, úplne je to dokonalé, tlieskam :), kiss. Zuz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dievcence ma to velmi tesi, ze sa vam to paci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to asi stojí hodně práce co ... super!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nechcem ani vedieť ako dlho si to robila :) NADHERNEE !!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné ! Na karneval nebo něco podobného s kostýmem je to naprosto perfektní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jééj aké to je krásne, ty si teda talent ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. wow úžasnee!! :) a keby ma takto pekne niekto namaloval určite by som za páva išla :P

    OdpovedaťOdstrániť
  10. bože, to je nádhera! Jsi neuvěřitelně šikovná. Já kdybych se o tohle pokusila, tak nakonec budu vypadat jako s monoklem :D...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. WOW! To vypadá super! Já chci labuť! :D :))

    Hezký blog, zajímavý ;) follow a těším se na další posty ;))

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť