pondelok 30. apríla 2012

Dúhová linka

Ahojte. Pokúsila som sa prvý krát o dúhovú linku. Inšpirovala som na tomto blogu: http://missbeautyaddict.blogspot.com/ Použila som k tomu: 100 kusové tiene od Elf, čiernu linku, riasenku Get big lashes od Essence, paletu korektorov od Catrice, hnedú ceruzku na obočie od Miss sporty, štetce od Essence a Avon, bielu ceruzku od Avonu, make up sa mi nechcel dávať :)
Podrobný popis aj s obrázkami má Terezka, ktorej blog som už uviedla. Takže ako prvé som si nahriala zapaľovačom bielu kajálovú ceruzku. Štetcom som naniesla bielu farbu na viečko a vytvorila linku. Na ňu som následne naniesla tiene a vytieňovala dostratena. Na záver som líčenie dotvorila čiernou linkou. Bolo to jednoduché a celkom rýchle. Máte skúsenosti s takouto linkou? Už ste ju skúšali?

2 komentáre:

  1. no tak ja som na toto uplne nahodou narazila ... super to vyzerá :O)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem velmi pekne, ale ja som s nom az tak velmi spojna nebola. Ako si na mna narazila? Ja som tvoj blog zacala sledovat medzi mojimi prvymi, strasne sa mi pacil aj sa mi stale paci :)

      Odstrániť