piatok 27. apríla 2012

Kozmetika za rok 2012

Ahojte. Vybrala som všetko, čo som si kúpila tento rok. Celkom ma to prekvapilo,pretože ja som na kozmetiku nikdy nebola. Bolo mi do určitej miery jedno, akú značku mám na sebe. Ale veľmi som si obĺúbila značky Essence, Catrice, Elf, Dermacol (ale ten som mala vždy rada), Balea, Avon a Rimmel(ale od Rimmelu nič nové nemám). Zo všetkých tých vecí chcem urobiť recenzie, ale chcela by som radu, ktorými vecami mám začať. Budem rada, keď sa ozvete. :)





3 komentáre:

  1. ahoj, písala si že nevieš ktorými máš začať, tak ak by si mohla ja by som rada videla recenziu na gel-look top coat od essence, že či naozaj to bude vyzerať ako gelové nechty :) ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za typ. Takže začnem lakmi od essence :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) fakt mi pomože ked budem vedieť naozaj aký je ten gel-look :)

      Odstrániť