štvrtok 22. marca 2012

DERMACOL make-up cover

Ahojte :) Včera mi prišiel balíček s novým make-upom. Juj takú som mala radosť, bála som sa len odtieňu,či mi sadne na moju bledú tvár. Vybrala som si farbu 210, je trošku tmavšia ako moja pokožka na tvári, ja som skôr do zelena a make-up je do ružovkasta. Napriek tomu to vyzerá dobre. V piatok som objednala a v stredu mi prišiel balíček domov. Platila som okolo 4 za make up a 3 poštovné. Veľmi sa mi páči dizajn zlatá, čierna a ružová. Aj balenie v tube má svoje veľké výhody (dá sa prestrihnúť a ešte min. týždeň používať, aj keď sa zdá,že už tam nič nie je). Má skvelú kryciu mohutnosť, dlho som hľadala make up, ktorý by mi vynahradil Manhattan Matt powder make up, keďže ten sa prestal dovážať na Slovensko. Má jednu veľkú nevýhodu vytvorí masku. Má však aj veľa výhod všetko zakryje, je nestierateľný a vode odolný (naozaj sa nedal umyť z ruky, keď som si ho teraz naniesla). Dá sa používať aj ako korektor. Určite si ešte dokúpim 208, ten je najsvetlejší. Hodnotenie 8 z 10 :)
Na poslednom obrázku je rozotretý, takmer úplne splynul.

2 komentáre:

  1. Já ho mám taky, jeho krytí je vážně skvělé ale pokud nechytneš odstín tak je to špatné :( Já mám nějaký špatný odstín do oranžova, který v drogerii vypadal světle a na obličeji už tak světlý nebyl. Nedá se nosit ani jako korektor, protože nesplyne s pletí :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mam pre teba tip, mne tiez nesadol...bol strasne tmavy..tak som ho zmiesala s neparfemovanym kremom..odttien sa zmenil mozno aj o 2 stupne..takze mam z neho BB cream, ja som tam dala kremu priblizne rovnake mnozstvo ako make upu mozno aj viac..ved je kryci poriadne..na leto to neodporucam, pretoze by sa krem roztapal, ale v zime je to fajn..

      Odstrániť